ФОРУМ - ФОРУМFeriti-va de VIDA SPED SRL (pct lucru Bd Timisoara 92, Buc) !!!

SC LALEMANT ROMANIA SA

Feriti-va de VIDA SPED SRL (pct lucru Bd Timisoara 92, Buc) !!!

Stimati Colegi,

Va prezint in cele ce urmeaza modul inadecvat si total neprofesionist de lucru al acestei firme de transport VIDA SPED SRL.

In data de joi, 08-Mai, in cursul diminetii, colegul meu pe parte comerciala, dl Raymond Fiasson, a contactat telefonic pe dra Aura Sandu, dispecer a SC VIDA SPED SRL, in vederea solicitarii unui tarif de transport si a confirmarii de catre aceasta a posibilitatii de a ridica in regim de grupaj 9 paleti marfa (cca 3mL, 1.5t), 7 paleti din I-21 Corbetta si 2 paleti din I-23 Teglio, cu livrare imperativa la Timisoara pentru data de luni, 12/05 si la Bucuresti (2 locatii) in data de marti, 13/05.

Am primit cotatia de transport pentru suma de 1350 Eur (incluzand cele 2 incarcari in Italia si cele 3 descarcari pe Romania) si cu confirmarea ferma de livrare in tara conform datelor mai-sus indicate.

Am emis comanda de transport, in care s-au mentionat in mod corect:
- data de incarcare: vineri, 09-Mai-2008, ora 08.00 am
- adresele de incarcare de la Corbetta si Teglio
- data de descarcare: luni, 12-Mai-2008 pt Timisoara si marti, 13-Mai-2008 pt Bucuresti.
- tiul marfii cu nr de paleti, dimensiuni si nr de referinta per fiecare palet in parte
- modalitatea de plata: OP la 30 de zile de la data primirii facturii de transport si a CMR-urilor in original, confirmate fara rezerve

Dra Aura Sandu ne-a transmis confirmarea comenzii de transport, cu nr auto si nume sofer, semnatura si stampila.

In dupa-amiaza zilei de joi, 08-Mai, firma italiana Cargo Nord Bergamo, care urma sa ridice din Teglio cei 2 paleti de marfa, a contactat clientul solicitand ridicarea celor 2 paleti in acea zi (desi, asa cum am specificat si mai-sus, data de incarcare era prevazuta pentru vineri, 09-Mai-2008, ora 08.00am). Clientul a comunicat acestui caraus ca marfa nu se afla la depozit, urmand a fi adusa in cursul acelei seri la depozit si a solicitat dnei Cristina sa revina vineri dimineata cu un telefon spre a-i confirma ora la care poate veni sa ridice marfa.

Dra Aura Sandu, informata de catre transportatorul italian, ne-a sunat si ne-a comunicat cele mai-sus relatate, moment in care i-am reconfirmat incarcarea celor 2 paleti la Teglio in dimineata zilei urmatoare, asa cum am stabilit in comanda de transport.

In dimineata zilei de vineri, 09-Mai-2008, in jurul orei 10.30am, colegul meu, dl Raymond Fiasson, a contactat telefonic pe dra Aura Sandu spre a-i cere informatii despre modul in care decurg incarcarile in Italia, atat la Corbetta, cat si la Teglio, dra Aura comunicandu-ne ca totul este bine si ca ambele marfuri au fost deja ridicate.

In jurul orei 12.30, am luat legatura cu furnizorul de la Teglio, spre a verifica graficul de incarcari aferent saptamanii 12-16 mai 2008, moment in care acesta m-a intrebat cand vine camionul sa ridice marfa (cei 2 paleti), intrucat dna Cristina de la firma Cargo Nord Bergamo nu i-a contactat telefonic asa cum au stabilit in seara precedenta.

Ca urmare a acestei informatii, colegul meu, dl Fiasson a sunat SC VIDA SPED SRL, informand-o pe dra Aura Sandu asupra acestui fapt si mentionand ca termenii de incarcare si descarcare sunt imperativi si ca firma Cargo Nord Bergamo (pe care am contacta-o intre timp spre a vedea ce se intampla si de ce nu au trimis camionul sa ridice marfa de la Teglio), prin intermediul dnei Cristina, ne-a comunicat ca vor prelua marfa de la Teglio, dar abia spre seara si ca in niciun caz nu va pleca pe camionul de vineri din Italia, ci pe un alt camion, la inceputul saptamanii urmatoare. Dra Sandu ne-a asigurat ca in cazul in care firma Cargo Nord Bergamo nu va trimite masina sa ridice marfa de la Teglio, dansa va trimite o alta camioneta, dar ca 100% marfa va pleca pe camionul de vineri din Italia.

La ora 15.00, cand am sunat personal spre a verifica daca s-au realizat cele mai-sus mentionate, dra Sandu nu a mai binevoit sa raspunda la telefon, pasand problema (pt ca deja devenise o problema) unor colege - Viki si Cristina (cum s-au recomandat).

Cei doi paleti nu au fost ridicati de la Teglio vineri, 08-Mai, conform clauzelor din comanda de transport, ci abia luni, 12-Mai; cat despre cei 7 paleti ridicati de la Corbetta, livrarea la Timisoara s-a facut abia vineri, 16/05 (si nu luni, 12/05), iar la Bucuresti - miercuri si joi, 14-15/05 (in loc de marti, 13/05).

Ca urmare a acestor intarzieri absolut inacceptabile (intrucat am mentionat expres de la bun inceput data la care avem nevoie sa se faca livrarea marfii catre clientii nostri finali, termeni de livrare acceptati si confirmati in scris de catre SC VIDA SPED SRL, prin intermediul angajatei sale, dra Aura Sandu), am transmis luni, 12/05, un email pe adresa acesteia informand-o asupra faptului ca pentru intarzierea in ridicarea celor 2 paleti de la Teglio si, implicit, intarzierea in respectarea datei de livrare la Bucuresti, vom percepe penalizari nu de 250 Eur/zi-intarziere (asa cum este stipulat clar in comanda-contract), ci in valoare de 150 Eur per zi-intarziere - rog notati ca la acea data nu stiam ca si restul de marfa la ajunge cu 2, respectiv 5 zile mai tarziu.

Mailul a fost primit (am confirmarea de primire), insa nu am primit niciun comentariu.

Incepand de marti, 13/05, si pana la sfarsitul acestei curse, vineri, 23/05 !!!!!!!!!!!!, dra Sandu nu a mai avut bunul simt de a raspunde la telefon, lasand responsabilitatea si rezolvarea incurcaturilor facute de ea pe umerii colegei sale Cristina, care lucra doar de 3 luni in transporturi!!!

Sunt foarte putine cuvintele in care va pot descrie modul total neprofesional, defectuos si iresponsabil in care aceasta societate a derulat si a manageriat aceasta comanda de transport si problemele aparute!!!

Intrucat cei 2 paleti ridicati luni, 12/05 de la Teglio, nu au fost livrati la Bucuresti nici vineri, 16/05, asa cum ne informasera cei de la aceasta "firma" de transport, am transmis un fax prin care i-am informat asupra penalizarilor de: 150 Eur pt intarzierea in livrarea marfii la Bucuresti (in 14 si 15/05, in loc de 13/05) si de 300 Eur pt intarzierea in livrarea marfii la Timisoara (in 16/05, in loc de 12/05), urmand a calcula penalizarile pentru intarzierea in livrarea ultimilor 2 paleti la clientul de la Bucuresti, fiind evident faptul ca deja livrarea acestora se decala pt cel mai devreme luni, 19/05 (o intarziere de nici mai mult, nici mai putin de o saptamana = 7 zile !!!!).

Si ca si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns, in dimineata zilei de luni, 19-Mai-2008, pentru a avea siguranta ca vor scapa nesanctionati, SC VIDA SPED SRL ne-a contactat telefonic prin intermediul drei Cristina (novicea in transporturi) care, dupa spusele sale, intrucat dl administrator se teme de "atitudinea noastra negativista" ?????!!!!!!!, nu vor elibera acesti doi paleti decat daca le dam un Bilet la Ordin cu scadenta la 45 de zile!!!!

Am refuzat initial, cum era si firesc. Numai ca, asa cum justitia merge la noi (si de-asta isi permit o astfel de nerusinare si genul acesta de "firme"), dupa ce am depus dosarul cu intreaga corespondenta si am intocmit sesizarea la Sectia 1 Politie (de care apartine societatea noastra) a doua zi, marti 20/05, dosarul a fost repartizat persoanei ce urma sa preia acest caz abia joi si atunci mi s-a comunicat ca perioada de solutionare 30 de zile !!!! si ca acest caz, nu prea are legatura cu ei, ca nu e furt, e "doar" sechestrare de bunuri si asta trebuie rezolvata in instanta !!!

Nu stiu ce client poate astepta 30 de zile dupa o marfa (probabil sa se spele cu ea pe cap dupa atata timp, ca pentru ce a cerut-o sigur nu mai are nevoie de ea....)

Astfel ca, am fost nevoiti sa emitem Bilet la Ordin catre aceasta firma, asta asa, ca "recompensa" pentru modul frumos si profesional in care si-au desfasurat activitatea !!!

Am vazut pe bursa (abia dupa ce au inceput problemele, din pacate), ca VIDA SPED are contul suspendat partial.

Ceea ce solicit - si acest email va fi transmis catre toate bursele de transport si postat pe toate site-urile unde aceasta firma apare inregistrata - este sa i se stearga definitiv contul pentru incompetenta si sa i se interzica accesul / inregistrearea pe Bursa Transporturilor (daca ar fi dupa mine, inclusiv licenta de activitate ar trebui sa li se ridice!!).

Toate documentele care atesta toate cele relatate aici pot fi puse la dispozitie pe fax.

Am emis factura de penalizari, vom ajunge mai mult ca sigur in instanta pentru recuperarea sumei in cauza.

Deci, aviz celor tentati in a lucra cu aceasta "firma"....

Cu stima,

Gillda Popescu

Office Manager
LALEMANT ROMANIA SA
str Finlanda 3, ap.1, sector 1
011776 Bucuresti
tel/fax: 021-230.21.03
CUI RO18465432, Reg.Com. J40/4012/2006

 





Feriti-va de VIDA SPED SRL (pct lucru Bd Timisoara 92, Buc) !!!

Au intarziat 5 zile cu marfa..ok. Aceeasi problema am avut si eu cu o marfa pe o cursa interna. Marfa a intarziat la livrare cu 3 zile, deoarece camionul a stat in service 2 zile dupa incarcare. Am rezolvat totul pe o cale amiabila fara certuri si penalizari, chiar daca am oprit productia din fabrica unde trebuia sa ajunga marfa.

 


 




ТРАНСПОРТНО-ГРУЗОВАЯ СИСТЕМА CARGOAGENT.NET


Cargoagent.NET является интернет базированный рынок грузов и перевозок. Наша транспортно-грузовая система содержит информацию о транспортных и логистичных фирмах из Росии , стран Европы, Прибалтики, Кавказа, Африки, Азии и т.д. . На нашем транспортно-информационном портале можете найти грузы и свободные грузовые автомобили для перевозок по внутренним и международным направлениям.
Интернет биржа по транспорту Cargoagent.net предлагает решения, которые помогают менеджерам транспортных, эспедиторских и торговых фирм выполнять свои задачи быстрее, легче и эффективнее.




horoz lojİstİk kargo hİzmetlerİ ve tİc. a.Ş. logo

Категория: Транспортная компания
Город: 34850 Istanbul,
Страна:TR - Турция



Категория: Транспортная компания
Город: Dobrich,
Страна:BG - Болгария


CargoAgent.NET
Phone/Fax: +385 1 777 6116, +381 11 414 6410, +90 216 250 3911
Facebook: Cargoagent Net
Google+: CargoAgent.Net
Эл. почта: info@cargoagent.net
Skype: cargoagent_support


Понедельник - Пятница (10:00 - 19:00)

Copyright (c) 2007-2013 Cargoagent.NET